Arsenal verliest op pijnlijke wijze de finale van Paris Saint Germain. Het wachten op de eerste Champions League titel gaat nog eventjes door. In Boedepast nam Paris Saint Germain na verlenging de penalties beter dan Arsenal en gaan zij voor de tweede keer op rij ervan door met de cup met de grote oren. Arsenal verdedigde uiterst goed maar een vroege openingsgoal van Kai Havertz werd teniet gedaan door een rake strafschop van Dembele. Waarna strafschoppen de doorslag moesten geven. Ondanks deze nederlaag was het toch een seizoen om trots op te seizoen en… Lees meer