Leuk? Steun ons dan via petjeaf.com/brante-immink!Overleven in Amsterdam is niet vanzelfsprekend. En dan hebben we het er niet over dat je buurjongetje in de Bijlmer, je voor 5000 euro komt afschieten, als iemand dat ervoor over heeft. Of de kans om aangerand te worden vanaf een fatbike. Of dat er straks als de Russen komen geen luchtalarm meer gaat. Of dat je straks na de apocalyps alleen achterblijft met mensen die zichzelf niet kunnen redden, omdat zijn als enige een gratis overlevingspakket hebben gekregen.Nee, nu de Amsterdamse driehoek heeft beslot… Lees meer