Ga terug

De Ayurveda Podcast


8 dagen geleden

#322 - Q&A waarom voel ik me vaak zo opgebrand in de zomer?

Shownotes

Afleveringplaatje van #322 - Q&A waarom voel ik me vaak zo opgebrand in de zomer?

Is het eindelijk zomer. Ben je he-le-maal gesloopt. Maar… dit kan echt anders! Veel mensen ervaren dat ze opgebrand zijn in de zomer. Jarenlang dacht Marleen dat ze een ‘zomerallergie’ had. Tot Ayurveda op haar pad verscheen en alles op z'n plek viel.In deze aflevering: De reden van dat opgebrande zomergevoel. Waarom Pitta + Pitta = een uitbarstende vulkaan. De klachten die je waarschijnlijk niet aan Pitta linkt (maar wel zou moeten) En hoe je deze zomer wél kan genieten in plaats van overleven!👉 Benieuwd naar de links die we noemen in deze aflevering E… Lees meer