Vanaf de jaren '80 werden steeds meer lesbische stellen ouders met behulp van donorconceptie, hoewel niet alle klinieken hen wilden helpen. We gaan in gesprek met moeders Tien en Willy ,die in de jaren '80 en '90 met hun vrouw kinderen kregen via donorconceptie. Hoe was het om in die tijd als lesbisch stel kinderen te willen en krijgen? Waar liepen ze tegenaan, hoe reageerde hun omgeving en hoe kijken ze, met de kennis van nu, terug op de keuzes die ze toen maakten? Ook huishistoricus Adriejan schijnt zijn licht op donorconceptie en het roze ouderschap … Lees meer