Hey hallo!Daar zijn we weer! Aflevering 4! Deel 2 van het tweeluik. De leuke kanten van onze kinders! We vertellen over de leuke ervaringen, de energie die we krijgen van ze en de voordelen van reizen met kinderen! Uiteraard vertellen we over hoe de week was, want we waren in Rome! De mokker drukke stad met mokker veel toeristen (ja ja, wij zijn ook toeristen) en hoe we Rome ontdekten op de fiets. Ook bespreken we de plannen van de aankomende week. Wat gaan we doen en waar gaan we heen. Waarschijnlijk verandert het alsnog, haha. Plaat van de week komt va… Lees meer