Ga terug

De Lange Termijn


1 maand geleden

#176 - Kansen met thema-ETF’s en is 30% per jaar (te) weinig?

Shownotes

Afleveringplaatje van #176 - Kansen met thema-ETF’s en is 30% per jaar (te) weinig?

Terwijl wekelijks nieuwe all-time highs worden neergezet, zowel voor indices als aandelen binnen onder meer AI-sectoren, blijft er genoeg te bespreken in onze wekelijkse podcast.Zo vielen de inflatiecijfers in de VS hoger uit dan verwacht, en heeft Jasper een nieuwe positie toegevoegd aan zijn portfolio.Daarnaast besteden we veel aandacht aan beleggen in thema-ETF’s. Is dat inmiddels niet een veel simpelere en consistentere manier om een hoog rendement te behalen? Twan bespreekt de thema’s die hem momenteel opvallen. En Jasper deelt het vreemde gevoel da… Lees meer