Ga terug

De Lange Termijn


11 dagen geleden

#179 - "SpaceX-IPO zou wel eens een vloek kunnen zijn"

Shownotes

Afleveringplaatje van #179 - "SpaceX-IPO zou wel eens een vloek kunnen zijn"

De aanstaande IPO van SpaceX wordt door vrijwel alle beleggers gevolgd. Het is één van de meest geliefde bedrijven ter wereld en belooft één van de grootste beursgangen ooit te worden. Toch zijn analisten en experts minder enthousiast dan de gemiddelde belegger.Daarnaast zien we euforie bij aandelenbeleggers die gigantische rendementen behalen met onder meer AI- en ruimtevaartaandelen. Aan de andere kant van de oceaan staat het huilen cryptobeleggers echter nader dan het lachen. Toch durven wij een contrair standpunt in te nemen.Verder bespreken we hoe s… Lees meer