Sandra vertelt over het verlies van haar twee honden Mac en Lizzie in hele korte tijd, vlak voor haar emigratie naar Spanje. Ze was er vanuit gegaan dat ze mee zouden verhuizen en ineens zat ze zonder hond. En ja, een leven zonder hond is echt niet leuk. Té stil gewoon. Al snel kwam adoptiehond Ruco in haar leven. Achter zijn angstige en reactieve gedrag bleek een verleden vol pijn te zitten. Luister snel naar het verhaal van Sandra die nu samen met haar vriend en haar hond Ruco een B&B runt in Spanje.🐾 Wil je meer verhalen horen over honden? Word V… Lees meer