Ga terug
Logo van Lo Stadio Lo Stadio

Seizoensafsluiting

Beste luisteraar

Bedankt voor het luisteren naar het achtste seizoen van Lo Stadio. Het was een jaar waarin we veel mooie dingen hebben kunnen maken: van de grote afleveringen tot de Riguardabili, en van de Codini tot de twee live shows.

Ik ben erg blij dat we jullie als Italië-liefhebbers ook na acht seizoenen nog weten te vinden. Zoals in de laatste aflevering bekendgemaakt, zijn we er komend seizoen weer.

Om de opzet zo goed mogelijk in te richten, zou ik jullie willen vragen deze enquete in te vullen. Dan weten we precies wat jullie van ons verwachten en kunnen we zo veel mogelijk doen om alles daarop in te richten. Het invullen duurt een minuut of vijf.

Nogmaals dank voor het luisteren. Fijne zomer, en zoals altijd: alla prossima!

Willem
Lo Stadio

P.S. Vergeet je Vriend van de Show-abonnement niet te verlengen of weer aan te slingeren. Mede door die inkomsten lukt het ons om er zo vaak mogelijk te zijn.