Ga terug

Dit Was De Radio


Seizoen 10 Afl. 251 Aflevering 251 29 dagen geleden

DWDR 251 - Domien 20 jaar op de radio en Keur & van Inkel geven radioles [S10-E35]

Shownotes

Afleveringplaatje van DWDR 251 - Domien 20 jaar op de radio en Keur & van Inkel geven radioles [S10-E35]

Je vaste dosis verhalen, analyses en een gulle lach over dat fraaie medium: de radio!  [01:07] Hartelijk aflevering 251! [05:24] Eddy Keur & Jeroen van Inkel willen een nieuwe generatie radiomakers iets van hun radiokunsten meegeven met seminars. Is daar een markt voor? Van Inkel & De Keurbaas leggen het zelf uit. [17:10] Mark van der Molen & Mai Verbij van 3FM hebben een discussie over hoe vreselijk het is om als kleiner mens (zoals Mai) bij concerten achter veel te lange mensen niets te kunnen zien. Zo ontstaat het idee voor een 'Concert vo… Lees meer