Een heerlijke, vieze, maar o zo lekkere 1-2 overwinning op onze grote vrienden uit Amsterdam zorgt natuurlijk voor een geweldige sfeer in het Utrechtse. 1200 meegereisde supporters zagen Mike van der Hoorn in de absolute slotfase de winnende tegen de touwen koppen. Door die late driepunter is de FC ook nog eens geplaatst voor de play-offs voor Europees voetbal. Zowel Henk-Jan als Maurits hadden mede daardoor niet geheel verassend een heerlijk weekend.Word lid voor extra content: https://petjeaf.com/redwhitepodcastDoe mee met onze WK-poule: https://link.v… Lees meer