Ik moest zonodig met m’n eigenwijze en koppige blik, het pad van ondernemerschap kiezen. Maar ik heb een grondige hekel aan alle zakelijke- en wettelijke rompslomp die daarbij komt kijken. Ik ben ondernemend, maar geen ‘ondernemer’… toch was het de manier om te kunnen doen wat ik voelde te willen doen. Ik ben er in veel opzichten niet bepaald ‘succesvol’ in te noemen, maar in weer andere opzichten voor mijn gevoel, absoluut wel. Daar deel ik deze aflevering meer over.Website: https://www.silvanatrivieri.nlE-mail: silvana@lievemaan.nl Instagram:https://in… Lees meer