"Hoe is het in Zeeland?" vragen mensen mij nog steeds geregeld. En zeker nu ik offline ben van Instagram. "Hoe gaat het daar?" In deze afevering deel ik hoe het met me is. Wonen in Zeeland, de verbouwing, verhuizen naar het 'grote huis', en alles wat er afgelopen maand weer gebeurd is. Van Koningsdag tot mijn social media-detox, spreken op het Make It Happen Event in Arnhem, de Vrije Meid Netwerklunch in Utrecht, het Freedom Retreat organiseren, de start van mijn Master Meid en nog meer. Freedom Retreat: https://www.suzannevanduijn.nl/freedom-retreat/ … Lees meer