Ga terug

Opgemerkt

Opmerkelijk nieuws uit de branding en marketing wereld.

Afl. 26 Aflevering 26 7 maanden geleden

E26 - Ontwierp Coca-Cola nu echt de kerstman? En waarom blijft Oreo maar smaken uitbrengen?

Ga terug

Shownotes

Afleveringplaatje van E26 - Ontwierp Coca-Cola nu echt de kerstman? En waarom blijft Oreo maar smaken uitbrengen?

Als er één merk is dat collectief altijd maar opnieuw aan Kerstmis gelinkt wordt, dan is het wel Coca-Cola. Er wordt wel eens gezegd dat de marketingafdeling van Coca-Cola de kerstman heeft ontworpen. De waarheid is genuanceerder. Thomas vertelt ons hoe het nu echt zit, via een paar omwegen. Stef vertelt over de nieuwste YouTube stunts en gaat dieper in op de langetermijnstrategie achter al die bizarre smaken en collaborations van koekjesmerk Oreo. Linkshttps://www.brandingstrategyinsider.com/the-christmas-brand/#.X-EGgy2iERB https://www.brandingstrate…